Feeds:
Posts
Comments

Posts Tagged ‘Anwar Ibrahim’

Ok….sejujur-jujurnya gua tak heran pun kalau orang kata blog gua ni blog sampah…ada gua kisah???? Lagipun tujuan blog ni dibuat adalah untuk menentang orang gila yang menggunakan nickname ‘Ibnu Marzuki al-Firdaus’ yang selalu mendatangkan masalah kepada blogger-blogger lain dengan fahaman celaka yang dibawanya itu.

Kah..kah…si Ibnu Marzuki ni penjilat jubo Anwar Ibrahim

Kalau korang pergi ke blog dia pun bukan ada apa-apa pun, semua entrinya boleh dikategorikan sebagai sampah. Owh…ini bukan dalam kategori menghasut ke??? Maaf…gua hanya mahu memberikan informasi kepada semua blogger lain yang mana si celaka ni memang perlu diajar cukup-cukup.

Yup…dia memang berani meletakkan no telefon untuk dihubungi tapi sangat pengecut untuk meletakkan nama sebenar dalam setiap komen yang dihantar…

Ada sesiapa mahu flag mamat ni?? Dipersilakan….lagipun muka si celaka ni memang dah wanted…haha

Kat mana-mana ceramah Anwar Ibrahim mesti ada mamat ni….nape la Anwar tak liwat ko je wahai Ibnu Marzuki??? Mungkin si Saiful Bukhari tu lebih jambu dari ko kot…haha

Read Full Post »